هیچی :)

اینجا هیچی ندارع :/

هیچی :)

اینجا هیچی ندارع :/

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۹۹، ۱۳:۲۷ - Alireza Naji
    خ
  • ۲۷ تیر ۹۹، ۱۴:۳۹ - ?? ؟؟
    قبلا
نویسندگان

تعداد آرمی ها

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲ ق.ظ

لطفن آرمی های در بیان به این مطلب لایک بدن تا بعد بگم چی میشه

  • Mhmd.jvd 💣💣

نظرات  (۴۰)

  • عاشقه اوما فور اور :)
  • میخای چیکار کنی؟

    تروخدا ب من بگوووو

    من خاهرتم لامصبببببب

    پاسخ:
    لطفن صبر داشته باش

    خخخخ ۹۹۹

    پاسخ:
    دایی منی عزیز
  • کاگامی ردینگتون
  • همه بیان

    پاسخ:
    نمیشه ساده تر بگی 
    نوموفهمم
  • عاشقه اوما فور اور :)
  • #کاگامی چرا نمیای تو وات؟

    پاسخ:
    #کاگامی

    نکیشه داداشت باشم؟؟؟؟؟

    تاحالا داداش کوچولو نداشتم 

    راستی شینی رو میشنسی؟ خخخخ

    پاسخ:
    میشه که داداش کوچیکت باشم اصن چرا نشه ؟
    خخخخخخخخ
  • عاشقه اوما فور اور :)
  • #صدرا

    دهنتو ببند :)

    پاسخ:
    نگو میام میزنمتا ب داداش بزرگ من کاری نداشته باش 

    #ایس

    میخواستم بگم اونم داداشمه :///

    پاسخ:
    آره داداشتم 
    اونو ولش کن نومودونه چی میگه

    اخه عسیسمممم

    داداشم سدییییی

    پاسخ:
    خودت گفتی
    خخخخخخخخ
  • کاگامی ردینگتون
  • وات و سروش و کلا همه چی داشتم پاکیدم.

    عاشقه اوما فور اور از بیان تغریبا رفتم اما کامنتا رو جواب میدم

     

  • عاشقه اوما فور اور :)
  • #صدرا

    باوووشههه

  • عاشقه اوما فور اور :)
  • #کاگامی

    نشناختی منو؟

    آیساام گوزینه :/

  • کاگامی ردینگتون
  • همه بَیان

    همه بَیان‌ آرمیَن

    پاسخ:
    OK
    حالا تعداد موخام
  • عاشقه اوما فور اور :)
  • #M.J

    گوزو :/

    پاسخ:
    عاشقه اوما فور اور 
     ای گوزو تر 
    ساکت شو
  • کاگامی ردینگتون
  • آیسا فهمیدم تویی

  • عاشقه اوما فور اور :)
  • عنونه😎

    پاسخ:
    عنونه😎تر

    آره شینی داداش صدراعه همچنین پسر دست گله من😎🙌🏼😂😂

    پاسخ:
    پس تو کیه من هستی؟

     نسبت دیگه هم داره خودت باید کشفش کنی خخخخ

    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    الحق که برادرمی
  • —(••÷[Hεlἶმ ]÷••—
  • اوریوان پیلیز شات عاپ ^^

    شینی کونی ایز جاست پسر نگار

    آیسا عخش مونه ^^

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    پاسخ:
    واااااااااااات
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    من فامیل دورتونم انشالله در آینده  متوجه خواهی شد😂😂

    ولی میتونی منو فعلا نگار صدام بزنی تا ببینیم چی میشه😂

    پاسخ:
    خب پس سلام نگار
  • —(••÷[Hεlἶმ ]÷••—
  • 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    بیخیال

    پاسخ:
    آههههههههههههه 
    ناراحتیدم
  • عاشقه اوما فور اور :)
  • ب حرفای اینا گوش نده

    زر مفت میزنن داداشی :)

    پاسخ:
    من دیگر داداش تو نیستم 
    از این پس من برادر صدرا هستم 

    سلام ممد جواد😂😂🙌🏼

    پاسخ:
    سلوم
  • عاشقه اوما فور اور :)
  • نتو خاموش کنم؟

    الان مامان میفهمه ها

    پاسخ:
    نهههههه 
    اگه بفهمه مگه چیمیشه؟
  • —(••÷[Hεlἶმ ]÷••—
  • عه

    چرا ناراحت؟

     

    #آیسا

    بدترین کارت این بود که به ما گفتی داداشتو فالو کنیم 😂😂😂

    پاسخ:
    راس میگه 
    همش تقصیر توع
    ولی شما بمونین شما خوبین
  • عاشقه اوما فور اور :)
  • #هلیا

    خخخخخخخخ

    همش تقصسر شوماهاس

    انقد مغزشو با چرندیاتون پر نکنین گوزویان اعظم :)

     

    محمد جواد الان مامان میاد هردومونو میکشهههه

    پاسخ:
    هیچی نمیشه
    نترس
  • —(••÷[Hεlἶმ ]÷••—
  • شما مگه تو یه خونه نیستید؟

    چرا به صورت کلامی و  رو در  رو باهم زر نمیزنید؟

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • عاشقه اوما فور اور :)
  • اگ بفهمه تو توضیح بده بهش

    الانم انقد رو تخت تکون نخور

    صدات تا اینجا میاد گوزو 😂😂😂😂

    پاسخ:
    من نفس میکشم صدا موده چه کنم آخه
  • —(••÷[Hεlἶმ ]÷••—
  • 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    خیلی خوبید

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • عاشقه اوما فور اور :)
  • #هلیا

    تو یه خونه ایم خاهرم ولی اتاقا جداس:/

    پاسخ:
    آفرین
  • عاشقه اوما فور اور :)
  • نفس نکش😎😎😎😂😂😂😂😂

    پاسخ:
    دو دیقه خودت این کارو بکن بعد نوبت من
  • عاشقه اوما فور اور :)
  • من میرم نتو خاموش کنم. شب همگی بخیر. توهم برو بخاب. بای

    پاسخ:
    باش

    خخخخ داداش جون خواهرت گناه داره اینجوری بهش میگی

    پاسخ:
    نه ولی احساس میکنم تو بهتری:)
  • کاگامی ردینگتون
  • اگه صدرا داداشته منم خواهرتم

    چون صدرا داداش منه

     

    پاسخ:
    واقن
    چه باحال

    احساست کاملا درسته خخخخخ

    راستی کلاس چندمی؟

    پاسخ:
    امسال میروم ششم 
    تو چطور؟

    منم همینطور

    پاسخ:
    واقن 
    چه خوببب
    😀😀😀😀😀😀
  • عاشقه اوما فور اور :)
  • خاهر وارد میشد 😎😎😎😎😎

    احترام بگزارید

    پاسخ:
    اگر نگذاریم چه خاهد شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • عاشقه اوما فور اور :)
  • نتو خاموش میکنم

    یاع یاع یاع

    پاسخ:
    😬😬😬😠😠😠



    ولی باز باش✋✋✋

    سیلام

    شینیام

    همه مطلباتو دنبال میکنم

    خوشبختم

    XDDDD

    پاسخ:
    سیلام 
    منم محمد جواد هستم 
    ممنان که منو دنبال میکنی:)

    چی میشه؟؟

    داداش تو هنوزم خود درگیری داری یا خوب شدی؟؟

    محض رضای خدا ...😎

    پاسخ:
    هیچ




  • ...✞︎༄ɪM ...✞︎𝙹𝚊𝚌𝚔𝚜𝚘𝚗 𝚆𝚊𝚗𝚐
  • چی کار میخوای بکنی؟ 

    بگووووووووو ۱۷ تا آرمی داریم بگو دیگههههههههه

    پاسخ:
    گوفتم دیگه😶😶
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی