هیچی :)

اینجا هیچی ندارع :/

هیچی :)

اینجا هیچی ندارع :/

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۹۹، ۱۳:۲۷ - Alireza Naji
    خ
  • ۲۷ تیر ۹۹، ۱۴:۳۹ - ?? ؟؟
    قبلا
نویسندگان

ی مطلب همینجوری :/

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۴ ب.ظ

سلام

من محمد جوادم

۱۱ سالمه :)

شاید منو نشناسین ولی من داداش آیساام :)

گفتم یه وب بزنم بتونم باهاتون بحرفم

اینجا به احتمال زیاد چیز خاصی نمیزارم

ممنون :)

 

  • Mhmd.jvd 💣💣

نظرات  (۱۹)

سلام محمد جوان جان

بیا بغلممم

امیدوارم تو بیان خوشبخت بشی مثل من خخخخ

کمک خواستی هستک

پاسخ:
سلام گوگولی جان 
ممنون که پیام دادی :))))
  • —(••÷[Hεlἶმ ]÷••—
  • سلام 

    منم عخش خواهرتم 

    😐😂😂

    پاسخ:
    ممناااااااااان :)))))))))))))))))))

    سلام خوش اومدی به بیان من بچه سابق خواهرت بودم 

    در هر صورت خوشبختم

    پاسخ:
    خوشبختم 
    به هر حال ممنون
  • کاگامی ردینگتون
  • سلام

    به بیان خوش اومدی

    من دوست خواهبتم.

    امیدوارم باهم دوست ای خوبی بشیم

    پ ن:ماینری؟؟؟؟عکس پرقوت استیوه

    پاسخ:
    سلام 
    ممنون 
    آره ماینرم

    سلام پسرم🙌🏼

    پاسخ:
    سلام مادرم :/

    سلام منم خالتم

    پاسخ:
    سلام 
    خوشبختم 
    خاله جانننن
  • عاشقه اوما فور اور :)
  • سلام

    ب امید خدا منو میشناسی دیگه؟ :/

    پاسخ:
    بلیییییییییییی 
    اگرم نشناسم ..........
    خب می شناسم :\
  • عاشقه اوما فور اور :)
  • احسنت ب تو :/

    خخخخ

    پاسخ:
    احسنت ب تو: \
    خخخخ تر
  • عاشقه اوما فور اور :)
  • بیشور😎😎😎😎😎

    پاسخ:
    یاع یاع یاع یاع 

    سلام برادر👋👋👋👋👋

    خوش اومدی

    پاسخ:
    سلام
    ممنان

    درود من جذاب ترین ادمیم که توی بیان وجود داره :/

    دوست ایسام تقریبا ...

    و خواهر بزرگتر صدرا و گویا خواهر توعم هستم پس :/

    من وندام داداش :/

    مامانت کیه؟

    پاسخ:
     سلام 
    فعلا پیداش نکردم:(((
    ای خاهر عزیز

    به...داداش گل ایسا خانوم..

    ب خواهر گرامت بفرما من النام نه الینا

    پاسخ:
    اون الناع نه الینا 
    مفهوم بود ؟
  • Captain Levi Ackerman
  • خب سلام بر تو ای جوان(حس من : 👨‍🦳)

    برای اینکه قالبت بهتر بشه دو راه داری:

    1.(سخت) خودت بنویسیش

    2.(آسون) از وبلاگ عرفان برداری کلیک کن

    پاسخ:
    باحال بود

    سلام.

    منم کسی نیستم سر راهم یه سری هم به اینجا زدم.

    پاسخ:
    سلوم😐

    عه /: خوشولو/:

    پاسخ:
    ها😑

    خوشولو/:

    من نمیدونم چیتم/: ولی یجوری فامیلیم/:

    پاسخ:
    فامیل بودنمونو ک میدونم
    ولی خوشولو ینی خوشگله

    ن خوشولو ینی کوچولو/: فک کنم من شوهر خالتم/: 

    پاسخ:
    اوک 
    نمیدونم از صدرا بپرس

    صدرا چیته؟ /:

    پاسخ:
    برادر

    خو منشوهر خالتم دیه:)

    پاسخ:
    اوک
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی