هیچی :)

اینجا هیچی ندارع :/

هیچی :)

اینجا هیچی ندارع :/

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۹۹، ۱۳:۲۷ - Alireza Naji
    خ
  • ۲۷ تیر ۹۹، ۱۴:۳۹ - ?? ؟؟
    قبلا
نویسندگان

کسی بیکار هست

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۵۷ ب.ظ

آقا یکی بیاد با من بحرفه 

 

 

 

 

 

 

پپلیز​​​​​

  • Mhmd.jvd 💣💣

نظرات  (۳۲)

  • —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—
  • الان گازیماه میاد😂

    پاسخ:
    تو نمیای؟

    الان عاشق دلخستت میاد XD

    پاسخ:
    ممنان
    تونستی چند نفر دیگرم جمع کن
  • —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—
  • نآچ من میرم 😂💜

    پاسخ:
    پلیز

    حلقه خریدی؟

    پاسخ:
    نچ

    الان عشق زندگیت میاد :/

    پاسخ:
    :\
    سلام عشق زدگیم :/
    بخدا تا الان خبر نداشتم://

    خب بدو بخر دیر میشه ها

    پاسخ:
    منظورت واسه تعداد نفراته؟:\

    عشق زندگیت من نیستم آی کیو

    کاگامیو میگیم ://///

    پاسخ:
    حالا تو ام میای؟

    نه واسه کاگامی

    پاسخ:
    عمرن
  • کاگامی ردینگتون
  • خاک توسر همتون گوزوها

    چطوری چ هبر؟

    +نویسندم کن یه سر و سامانی به وبت بدم

    پاسخ:
    چگونه 

    داداش کاگامی رو نویسنده نکن منو نویسنده کن بهتر سرو سامان میدم :)

    پاسخ:
    خو اصن چگونه

    عروس خانوم وارد میشود

    لی لی لی لی لی 

    پاسخ:
    یاع
    خفه🙅🙅🙅🙅🙅🙍😼😺😼😼😼😬😠😡😬😠😠😬😬😡😤😤😤😤😣😣😣😣😣😣😣😡

    یکی بیاد تا همه هستن عقدو بخونه XDXD

    پاسخ:
    داداش 
    خفه

    ای بابا

    نگار نیس ک عقدو بخونع :(

    حالا چیکار کنیم؟ -.-

    پاسخ:
    خفه😬😠😡😤😤😣😣😣😾😾😾😾😾
  • Mhmd.jvd 💣💣
  • میشه ب افرادی ک میشناسین 

    بگین بیان دنبالم کنن

    پاسخ:
    خاهش
  • کاگامی ردینگتون
  • اوکی حتما

    +نویسندم کننننننننننننننننننن

    پاسخ:
    فک میکنم دربارش
  • کاگامی ردینگتون
  • اوک

    پاسخ:
    باش

    فری رو نویسنده نکن 

    ی ذلیلی دارم ک میگم دیگه

    پاسخ:
    میفکرم

    اوک

    پاسخ:
    :)
  • Mhmd.jvd 💣💣
  • هستید؟

    پاسخ:
    ؟؟؟؟؟

    من هستم:)

    پاسخ:
    آخه دو نفر دیگه ام باید باشن

    پس من میرم.. 😐👋

    پاسخ:
    نه بمون 
    منظورمو بد متوجه شدی:(
  • کاگامی ردینگتون
  • من هستم

    پاسخ:
    باش
  • کاگامی ردینگتون
  • هستی آیا؟

     

    پاسخ:
    الان دوباره اومدم 
    الان تو هستی؟

    حیف نبودم:(((

    پاسخ:
    الان میای

    منم هستم

    پاسخ:
    شما کیستی😕😕😶😶😶

    عزیزانی که میخوان قالب وب شونو ویرایش کنن به صورت رایگان براشون انجام میدیم ی سر بهمون بزنید

    پاسخ:
    افرادی ک الان انلاین هستید گوش کنین:)

    ای ام بیکار

    ای ام علاف

    ای ام حغد😐👐🏻

    پاسخ:
    هان؟؟

    Me 2

    پاسخ:
    شما Me2هستید

    هیچی/:

    پاسخ:
    باش

    Me 2.

    Me two.

    Me too.

    می تو.

    من هم همین طور.

    ای بابا کلاس زبان انگلیسی گذاشتیما.

     

     

    پاسخ:
    آخه Me twoباMetoo فرق داره

    گفتم من بیکارم علافم و جغدم ک تا اون ساعت بیدار بودم/: 

    پاسخ:
    خوبی

    آره ولی تلفظش یکیه⁦⁦⁦.  

    ⁦⁦

    پاسخ:
    چون تو میگی باش😶😶😶😐😐😐
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی