هیچی :)

اینجا هیچی ندارع :/

هیچی :)

اینجا هیچی ندارع :/

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۹۹، ۱۳:۲۷ - Alireza Naji
    خ
  • ۲۷ تیر ۹۹، ۱۴:۳۹ - ?? ؟؟
    قبلا
نویسندگان

ی سوال

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۶ ق.ظ

کیا کلش اف کلنز بازی میکنن

 

اگه میشه اونایی که بازی میکنن بگن و اسم اکانتشونو بگن:)

  • Mhmd.jvd 💣💣

نظرات  (۷)

تو غلط میکنی کلش بازی کنی :/

پاسخ:
وای نباید ب تو میگفتم

من ی پسر دایی دارم بازی میکنه/: 

پاسخ:
خودت چی

من اصن گوشیم دستم نی/:

پاسخ:
ااااا
آخه چرا

قبلا

پاسخ:
الان چی؟
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • خیلی چرته بازی نکن

    پاسخ:
    ن باحاله

    من دارم تاون ۹ فول دمکس لول ۵۱توی کلن دوستانه مهدی خفن رهبرشه

    خ

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی