هیچی :)

اینجا هیچی ندارع :/

هیچی :)

اینجا هیچی ندارع :/

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۹۹، ۱۳:۲۷ - Alireza Naji
    خ
  • ۲۷ تیر ۹۹، ۱۴:۳۹ - ?? ؟؟
    قبلا
نویسندگان

میگویم چه خواهم کرد

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۶ ب.ظ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب با محاسباتی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که تعداد آرمی های بیان ۱۵نفر است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بلی شما سر کار هستید .لطفا کار بدی انجام ندهید .

 

 

با شمام لطفا فحش نده پلیز

 

 

  • Mhmd.jvd 💣💣

نظرات  (۲۱)

  • گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)
  • -_-

    پاسخ:
    باش
  • عاشقه اوما فور اور :)
  • من بهت هشدار دادع بودم عنتر

    حالا ببین چی میشع

    پاسخ:
    اصن کی؟؟؟؟؟

    نههههههههههههه خاهش گند نزن تو اکانتم😞😞😞😞😞😞😞😞

    پاسخ:
    پلیز
  • —••÷[Hεlἶმ ]÷••—
  • وتف گوزو😐✨

    پاسخ:
    نگو زشته :(

    -_-

    پاسخ:
    اشکال نداره داداش 
  • عاشقه اوما فور اور :)
  • ریدی :/

    پاسخ:
    بو میدی با کیفیت DVD

    بنظرم به نشانه ی احترام سکوت میکنم تا با ابهت بیشتری زیر فحش بروم

  • کاگامی ردینگتون
  • خخخخخخخخ

    +میشه وبمو فالو کنی؟

    همونی که ثبت کردم

     

    پاسخ:
    بله چرا نشه؟
  • عاشقه اوما فور اور :)
  • همین چن دیقه پیش :/

    پاسخ:
    نه یادم نی
  • —••÷[Hεlἶმ ]÷••—
  • چه منحرف😐

    وتف= و+تف

    تف= بزاق دهان

    پاسخ:
    اا راس میگی
  • کاگامی ردینگتون
  • ممنون

    +چن سالته؟من ده سالمه

    پاسخ:
    من ی سال ازت بزرگ ترم :)
  • کاگامی ردینگتون
  • ای بابا

    آقا یه سوال

    من تو مان کرف پی سی میخواستم بازی کنم اومد بیرون زد گیم کرش

    هر کاری صدرا گف کردم ولی بازم کرش شد

    الان داداشم داره اپدیت مکیکنه ببینه چی میشه

    چی کا کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    من از کجا بدانم؟
  • کاگامی ردینگتون
  • اسمت چیه؟

    +گفتینو دوس داری؟

    پاسخ:
    اسمم محمد جواد 
    یس میدوستمش

    من هی میگم فحش ندید

    ولی بعضیا واقعا مردم آزارید

    پاسخ:
    تو راس میگی 
    منم هزار بار گفتم ولی😞😞😥
  • گوزو -_-(هیچ وقت جرئت حقیقت بازی نکنید)
  • توام مثل صدرا کودکی

    پاسخ:
    بلی هستم دیگه😱😱
    چه اتفاق ناگواری

    اوهوم

    پاسخ:
    اوهوم از اون اوهوم های معنی داره؟

    وات د فاخ داداش؟؟

    پاسخ:
    باشد تو خوبی
  • کاگامی ردینگتون
  • چرا دیگه آپدیت نمیکنی وبتو؟

    پاسخ:
    اصن تو وبم نمیرم:(((
  • کاگامی ردینگتون
  • ای بابا خو اپدیت کن دیگه

    پاسخ:
    باش
  • کاگامی ردینگتون
  • ایولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

    پاسخ:
    😎

    از اون اوهومایی که یعنی باشه!!!!

    پاسخ:
    اوک
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی